بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, :: 2:25 :: نويسنده : پیام عب

برای عضویت رایگان و آسان  بر لینک زیر کلیک کنید

 

iranom.loxblog.com/member.php

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:4 :: نويسنده : پیام عب

ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله (زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل است. پله در دوران بازی‌گری خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست (از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند). از القاب دیگر او «او ری» (شاه) و «پرولا نگرا» (مروارید سیاه) بودند. او عموما به عنوان بزرگ‌ترین بازی‌کن تاریخ جهان شناخته می‌شود.

 

او ضمن مهارت بازی به عنوان هافبک یا مهاجم، مهارت کامل بازی با هر دو پا را داشت. تمام‌کننده‌ای قهار بود، دریبل‌زنی بی‌نظیر و پاسوری به یاد ماندنی. او حتی - به عنوان یک فوروارد - تکل‌زن قهاری نیز بود. سرعت و قدرت شوت او از معروف‌ترین ویژگی‌هایش هستند.

 

او در دوران حرفه‌ای خود سه جام جهانی را کسب کرد و ۱۲۸۱ گل به ثمر رساند. او تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه برزیلی سانتوس بازی کرد و تنها سال‌های آخر عمر را به آمریکا رفت تا برای کوسموس بازی کند. بعد از بازنشستگی در ۱۹۷۷ او به عنوان شخصیتی ورزشی فعالیت کرده‌است و مدتی وزیر وزرش برزیل بوده‌است.

 

باز هم سلام به همه عزیزان از تاخیری که داشتم از همه پوزش میخوام یکم سرم شلوغ بود اما دوباره میخوام از فوتبال بگم و اینبار از پله اسطوره و سلطان فوتبال جهان بگم . پله یا به عبارتی ادسون ارانتس دونا سیمونته ستاره سابق فوتبال جهان متولد 23 اکتبر 1940 میلادی در Três Coraç?es (MG), Brazil میباشد . پله را بسیاری از کارشناسان خبره فوتبال جهان برترین و بزرگترین فوتبالیست تاریخ جهان می نامند . کسی که در 17 سالگی تونست تیم برزیل رو برای اولین بار قهرمان جهان کند . در واقع لقب پله در دنیا "The King of Football" سلطان فوتبال و در جایی دیگر هم به "The King Pelé" یا سلطان پله معروف میباشد . وی همچنین لقب Footballer of the Century یا همون برترین فوتبالیست قرن رو هم از سوی فیفا از ان خودش کرده است . وی همچنین عنوان Athlete of the Century یا همون برترین ورزشکار قرن رو هم از سوی کمیته بین المللی المپیک برای خودش اختصاص داده . پله همچنین یکی از اعضای National Soccer Hall of Fame یا تالار افتخارات فوتبال هم میباشد . وی همچنین تنها فوتبالیستی در جهان میباشد که تونسته در دنیای حرفه ای فوتبال بیش از 1000 گل به ثمر برسونه البته به احتمال فراوان روماریو ستاره دیگری از برزیل هم که الان به مرز 999 گل رسیده بتونه به جمع پله بپیونده . پله در 15 سالگی به تیم Santos Futebol Clube و در 16 الگی وارد تیم ملی برزیل و در 17 سالگی هم با برزیل قهرمان جهان شد . وی با وجود پیشنهادهای بزرگ از سوی تیمهای ثروتمند اروپایی در تیم خود سانتوس باقی ماند و 2 دهه برای این تیم بازی کرد چیزی که الان دیگه بین بازیکنان وجود نداره و یک بازیکن به محض دریافت یک پیشنهاد یه دلار بیشتر تیم خود و طرفدارانی که به عشق او به استادیوم میرفتند رو ترک میکنه و به یه تیم دیگر میره . در واقع پله به هیچ وجه پول رو به هواداران سانتوس ترجیح نداد و از این نظر هم یه نابغه در جهان هست . 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:0 :: نويسنده : پیام عب

نام کامل: ديه گو مارادونا

مليت: آرژانتين

متولد: 30 اکتبر1960 در بوئنوس آيرس

پست: هافبک مياني - هافبک چپ

تعداد بازي هاي ملي: 90 بازي از سال 1977 تا 1994 ميلادي

افتخارات ملي: کسب مقام قهرماني جام جهاني 86 مکزيک و نايب قهرماني جام جهاني 90 ايتاليا، قهرماني جوانان جهان 79

 

نام ديه گو مارادونا در دنياي فوتبال بيش از آنکه به خاطر نبوغ و خلاقيت و بازي هاي استثنايي او بيايد، به دليل جنجال ها و اخباري است که از زمان بازيگري او در ناپل ايتاليا همواره حول و حوش اين بازيکن شاخص آرژانتيني بوده است.

 

ديه گو يکي از بااستعدادترين بازيکنان نسل فوتبال جهان است که در خانواده يي فقير و پرجمعيت به دنيا آمد. فوتبال را در باشگاه آرجنتينوس جونيورز آغاز کرد و 15ساله بود که به تيم اول باشگاه پيوست. در حالي که تنها 17سال داشت به تيم ملي آرژانتين دعوت شد و در برابر مجارستان يک نيمه بازي کرد.

 

قدرت بازي سازي، پاس هاي بلند و کوتاه ميليمتري، قدرت حفظ توپ و هوش سرشار رهبري تيم در ميانه ميدان، ضربه هاي ناگهاني و حياتي، حفظ تعادل و قدرت پا به توپ عالي و بسياري از خصوصيات ديگر يک فوتباليست طراز اول در مارادونا جمع شده بود و اگر از نظر شخصيتي در حد مطلوبي بود بي ترديد در کنار بزرگان فوتبال دنيا يکي از ده مرد برتر فوتبال جهان نام مي گرفت.

 

پس از آن که «سزار منوتي» مربي بزرگ تيم ملي آرژانتين ديه گو را به دليل اخلاق و رفتار ناپايدارش و ناپختگي دوران جواني از تيم ملي کنار گذاشت و نام او را براي جام جهاني 78 در ليست تيم نياورد، مارادونا جام جهاني جوانان 79 توکيو را ميدان تاخت و تاز خود قرار داد و تيم ملي کشورش را به مقام قهرماني جهان رساند.

 

وقتي مارادونا در تيم باشگاهي آرجنتينوس جونيورز، در 166 بازي 116 گل به ثمر رساند، باشگاه معروف بوکاجونيورز حاضر شد براي خريد او پول خوبي پرداخت کند. اين بار رکورد او بهتر شد و در 28بازي، 40 گل زد و در سال 1981 با بوکاجونيورز قهرمان آرژانتين شد. کم کم نام جوان با استعداد آرژانتيني بر سر زبان ها افتاد و بارسلون با پرداخت بالاترين مبلغ، او را به ايالت کاتالونيا برد. از سال 1982 تا 1984 بارسلون محل بروز استعدادها و بازي هاي ديه گو بود. هافبک پرتوان آمريکاي جنوبي قهرماني سال 83 اسپانيا را براي بارسلون به ارمغان آورد.

 

حال تيم ناپل ايتاليا خواهان او بود و مبلغ بسيار بالايي به او پيشنهاد کرد تا در سال 84 به شهر ناپل مهاجرت کند. مارادونا هفت سال در ناپل ماند و در سال 1991که از ايتاليا به آرژانتين برگشت، معروف ترين و محبوب ترين ورزشکار شهر ناپل بود.

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : پیام عب

نام : حسين

 

نام خانوادگي :* كعبي

 

تاريخ تولد : اول مهر 1364

 

محل تولد :* اهواز

 

قد : 68/1متر

 

تعداد بازي ملي : 56

 

تعداد گل ملي : يك گل

 

باشگاه هاي قبلي : استقلال اهواز، فولاد، السد، الامارات و لستر سيتي

 

 


 

 

حسين كعبي كه حالا 56 بازي ملي دارد و تنها 23 سال دارد، شايد از لحاظ آماري يكي از عجيب و غريب ترين بازيكنان فوتبال ايران باشد. او فوتبال را از استقلال اهواز شروع كرد و به فولاد خوزستان پيوست. خيلي زود به تيم ملي جوانان دعوت شد و بازوبند كاپيتاني تيم ملي جوانان را به دست بست. كعبي با وجود سن و سال كمي كه دارد، يكي از لژيونرهاي باتجربه فوتبال ايران است كه در سه كشور قطر، امارات و انگلستان بازي كرده است. حسن كعبي در 15 اگوست2003 در حالي كه تنها 16 سال داشت به تيم ملي دعوت شد و برابر منتخب كامرون بازي كرد. حسين كعبي در دو دوره عضو تيم ملي اميد بود. كعبي قبل از مسابقات جام جهاني 2006 به عنوان يكي از بيست جوان برتر جام جهاني معرفي شده بود.حسين كعبي در دو مقطع عضو باشگاه پرسپوليس بوده و در دو سال قبل وقتي به تركيب پرسپوليس اضافه شد، بسيار موثر و رويايي بازي كرد. حسين كعبي در جام جهاني هم يكي از خوب هاي ايران بود و با ين قد و قامت از پس فوق ستاره هايي چون فيگو و كريستيانو رونالدو بر آمد.

منبع:پارسیکینگ 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:55 :: نويسنده : پیام عب

نام اصلی اش اسکار گوترز روبیو متولد 12 دسامبر 1974 در سن دیگو-کالیفرنیا نام همسر او آنجی ودارای یک پسر به نام دامینیک و یک دختر به نام آیلیاه هست. قد او 1 متر و 60 سانتیمتر و 63 کیلوگرم وزن داره.

 

او کچ حرفه ای رو در چند لیگ سطح پایین و سپس مکزیک ژاپن در سال 1989 شروع کرد.

 

در این مدت اون تونست عنوان های سبک وزن hhw ، عنوان اصلی لیگ mnw (مکزیک) ، عنوان تگ تیم wwa ، سبک وزن wwa سه بار ، عنوان اصلی بیگ mnt (مکزیک) را از آن خود کنه.

 

سپس به لیگ ecw رفت و بعد از فعالیت در اون جا سر انجام در سال 1996 به یکی از دو لیگ بزرگ اون زمان یعنی wcw راه پیدا کرد.

 

در ابتدای کارش در 16 جون اولین حضورش رو در گری امریکن بش انجام داد و در مقابل دین مالنکو شکست خورد و نتوانست عنوان سبک وزن رو از آن خود کنه. ولی در 8 جولای با شکست دین مالنکو در ماندی نایترو تونست برای اولین بار در wcw صاحب عنوان بشه.

 

27 اکتبر دین مالنکو با شکست ری عنوان رو پس گرفت.

 

28 مارس 1999 در ماندی نایترو ری به همراه بیلی کیدمن با شکست بنوا و دین مالنکو تونستند که عنوان تگ تیم رو به دست بیارن و در 9 می به پری ساترن و ریون باختند.

 

18 اکتبر در ماندی نایترو ری به همراه کنان بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد و در 24 اکتبر به بوکر تی و استیوی ری باختند.

 

14 آگست 2000 ری این بار به همراه یوونتود در ماندی نایترو با شکست ومپایرو و گریت موتا بار دیگه عنوان تگ تیم رو به دست آورد.

 

26 مارس 2001 هم ری به همراه بیلی کیدمن با شکست کید رومئو و اسکیپر عنوان تگ تیم سبک وزن رو به دست آورد.

 

بعد از منحل شدن wcw ری به wwf و به sd! اومد.

 

10 اکتبر 2002 اولین قهرمانی ری در wwe بود.

 

اون به همراه اج با شکست براک لازنر و تجیری قهرمان تگ تیم sd! شد.ولی در نو مرسی 2002 اونو به بنوا و انگل باختند. ولی در 7 نوامبر تونستن انتقام بگیرن و بار دیگه قهرمانی رو بردن.

 

ولی باز هم در سوروایور سیرس 2002 در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


ادامه مطلب ...
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:54 :: نويسنده : پیام عب

مصطفی دنیزلی در سال 1949 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمد.وی در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست مهاجم توپ می‌زد. دنیزلی سابقه حضور در تیم آلتای ترکیه را دارد و به مدت یک سال نیز در تیم گالاتاسرای بازی کرده است.

 

وی همچنین در تیم ملی کشور ترکیه نیز از سال 1971 تا 1980 سابقه بازی دارد و 33 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 2 گل به ثمر رساند.

 

دنیزلی پس از خداحافظی از بازی فوتبال به مربیگری رو آورد و در ابتدا به عنوان دستیار در تیم گالاتاسرای به تجربه‌اندوزی پرداخت.

 

وی همچنین در کارنامه مربیگری خود سابقه حضور در تیم‌های آلمانیا آخن، کوکیلی اسپور، گالاتاسرای، تیم ملی ترکیه، فنرباغچه، وستل مانیسا اسپور، بشیکتاش را دارد.

 

مصطفی دنیزلی از جمله مربیان خارجی است که در ایران چهره شناخته شده‌ای است. وی در سال 2004 به ایران آمد و به مدت 2 سال سکان هدایت تیم پاس را به عهده گرفت.

 

همچنین دنیزلی در سال 2006 به تیم پرسپولیس پیوست و به مدت یک سال به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت.

 

مصطفی دنیزلی مجددا در سال 1390 پس از ناکامی‌های تیم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ‌برتر، به ایران آمد و با این تیم قرارداد همکاری بست. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:52 :: نويسنده : پیام عب

ایمون زاید متولد 4 اکتبر 1983 در شهر دوبلین پایتخت ایرلند جنوبی است. البته این بازیکن یک متر و 88 سانتیمتری اصالتی عرب دارد و تاکنون 4 بازی نیز برای تیم ملی لیبی انجام داده است.

 

 

ایمون زاید

 

زاید دوران بازیگری اش را از تیم از تیم لسترسیتی در دوره جوانان آغاز کرد. او از سال 2002 تاکنون نیز در تیم های برای واندررز، کرو الکساندرا، آله‌ساندز، دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی بازی کرده و در 168 بازی 117 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 

ایمون زاید

این مهاجم بلند قامت می توانست برای تیم های ملی ایرلند و تونس نیز به میدان برود، اما تصمیم گرفت برای سرزمین پدری اش یعنی لیبی توپ بزند.

 

قهرمانی در جام های مختلف کشور ایلند به سال های 2007، 2009 و 2011 با تیم های دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی، بهترین بازیکن سال های 2003 و 2011 لیگ این کشور و بهترین گلزن سال 2011 از افتخارات زاید 28 ساله می باشد. 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها